Instruments financers per a projectes de R+D d’empreses en col·laboració amb universitats – 2015

Proyectos I+D colaborativos

6 de febrer 2015

Actuacions apoyables: Projectes de recerca industrial o desenvolupament experimental.

Beneficiaris: Podran acollir-se a aquestes ajudes les empreses, tant grans com a PIME, la data de la qual de constitució siga anterior al 30 de juny de 2013.

Costos subvencionables: Serveis externs (inclòs contractes amb Universitats i altres organismes de recerca), Registre de drets de propietat industrial, Amortització d’instrumental i equipament, Materials, Recursos Humans.

Requisits dels projectes:

• Pressupost total subvencionable: ha de ser major de 20.000€ i inferior a 175.000 €.
  • Els costos subvencionables del projecte hauran d’incloure almenys un 40 % en concepte de contractació amb universitats.

Percentatge de subvenció a fons perdut: fins al 30 % de l’import dels costos subvencionables para PIME i fins al 20 % en cas de grans empreses, sense que la quantia de subvenció a fons perdut per projecte puga superar els 52.500 euros i els 35.000 euros respectivament.

Tipus d’ajuda: Préstec 100 % dels costos subvencionables del projecte. La quantia global del préstec per projecte no superarà els 175.000 euros. Tipus d’interès 0% i 48 mesos d’amortització a partir del 31/03/2016. Es necessita aval per un 30% de l’import del préstec.

Termini d’execució: Des de data de sol·licitud fins a 31/12/2015.

La Universitat solament pot actuar com a subcontractada: Aquesta subcontractació ha d’arreplegar-se en la memòria de la proposta i s’han de sol·licitar els tres pressupostos per a imports iguals o superiors a 18.000 €

DETALLES CONVOCATÒRIA