Programes Nacionals

AGÈNCIA ESTATAL D’INVESTIGACIÓ/MINISTERI DE CIÈNCIA, INNOVACIÓ I UNIVERSITATS (MCIU):

Les ajudes a Projectes de generació de coneixement del Pla Estatal es recullen en una única convocatòria que engloba dues modalitats de projectes: Projectes Investigació No Orientada, sense orientació temàtica predefinida que tenen com a objectiu principal l’avanç del coneixement i Projectes d’Investigació Orientada que persegueixen la resolució de problemes concrets i vinculats als grans desafiaments de la societat.

Dins del Programa Estatal per a Impulsar la Investigació Cientifico-Tècnica i la seua Transferència s’enquadren el Programa de Centres d’Excel·lència SV i Unitats d’excel·lència MDM i les Xarxes d’investigació.

INSTITUTO DE SALUT CARLOS III (ISCIII) – MCIU:

L’Institut de Salut Carles III és l’òrgan encarregat de la gestió de l’Acció Estratègica de Salut (AES) del Pla Estatal d’Investigació Científica i Tècnica i d’Innovació 2021-2023. La AES conté una modalitat d’ajudes per a la realització de Projectes de Recerca en Salut.

MINISTERIO DE SANIDAD:

Anualment pública una convocatòria d’ajudes econòmiques per al desenvolupament de Projectes de Recerca sobre Addiccions en el marc del Pla Nacional sobre Addiccions 2017-2024.